torsdag den 3. januar 2013

Ny start / new beginning

Farvel 2012 og god dag 2013. Endnu et år er gået, og det er tid for lidt stille eftertænksomhed og derefter fokusere på alle de muligheder et nyt års ubrugte dage indbyder til.

Goodbye 2012 and hello to 2013. Another year has passed and it is time for some quiet reflection and then focus on all the opportunities a new year unused days invite to.

Da min hånd ikke kan vende helt tilbage til sin gamle form, er det med lidt beklagelse at erkende at mine muligheder for at færdigøre alle de projekter jeg ønsker, ikke er mulig, men heldigvis har de sidste par måneder været produktive, så jeg ser frem til et 2013 hvor jeg kan have ten, pinde eller hæklenål i hænderne hver dag.

When my hands can`t return back to its ancient form, it is with some regret I admit that my ability to finish the all the projects I want is not possible, but fortunately the last few months have been very productive, so I look forward to 2013 where I can have spindle, needles or hook in the hands every day.

2012 har været et rigtig godt år for mit lille Spindehjrne,Etsy og Amio og jeg er spændt på om den udvikling fortsætter. I hvertfald er en del af juleferien, brugt på at spinde nyt garn og lidt færdige beklædningsdele er også snart klar til at komme til salg.

2012 has been a very good year for my little Spindehjrne , on  etsy and Amio and I'm excited to see if the development will continue. In any case is part of the Christmas holidays, used to spin new yarn and some finished garments are also soon be ready to come up for sale.

Ønsker alle jer der læser med, et godt nytår og glæder mig til at følge jer i det nye år og takker samtidig for alle jeres dejlige kommentarer i det gamle år.

Wishes all of you who are reading this, a Happy New Year and I´m looking forward to follow you in the new year and thank you so much for all your lovely comments in the old year.

2 kommentarer:

christunte sagde ...

Tak i lige måde. Dejligt, at du er tilbage!

Unknown sagde ...

Tak, ja det er herligt igen at have tid til bloggen, har det som dig, at det er rigtig hyggeligt at "møde" så mange mennesker med samme passion :0)