søndag den 23. juni 2013

Sommer hæklerier / Summer crochet

I efteråret 2011 reagerede jeg på en henvendelse fra DMC, der manglede en oversætter af deres hæklede design, og siden da har jeg haft fornøjelsen af at oversætte en del opskrifter til dansk.

In autumn 2011 I responded to a request from DMC who needed a translator of their crocheted designs, and since then I have had the pleasure of translating some Patterns into Danish.

Det er altid lidt spændende at se om det der er fremgår af den skrevne tekst også er letforståeligt og praktisk muligt, så jeg svarede ja med glæde, da jeg blev spurgt om det var muligt at jeg kunne lave denne kjole til en god ven.

It is always a bit exciting to see if it is clear from the written text, easy to understand and practical, so I said yes with joy, when I was asked, if it was possible that I could make this dress for a good friend.



,

5 kommentarer:

LiteraryLadybug sagde ...

Pretty Dress!

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den fin - det er ikke så tit man ser en hæklet kjole, men den er rigtig sød :-)

Lykke sagde ...

Det er godt nok en fin kjole du har fået tryllet frem med hæklenålen ;0)

Zanne sagde ...

Halløj for enn smuksak!
Kan du være behjælpelig med at fortælle hvor jeg finder opskriften, for det er da så absolut en musthave <3
Tak for en fin blog @):-----

Zanne sagde ...

Halløj for enn smuksak!
Kan du være behjælpelig med at fortælle hvor jeg finder opskriften, for det er da så absolut en musthave <3
Tak for en fin blog @):-----