fredag den 9. juli 2010

Posten på besøg.


Så fik jeg endnu engang besøg af postbuddet.

Vi kender efterhånden hinanden rigtig godt, og servicen er i top. Det er vel egentlig logisk nok, når jeg tænker på, hvilken glæde det kære "væsens" besøg giver.

I dag var indholdet af pakken gode og inspirerende begynderbøger i spinding. Bøgerne er købt på http://www.amazon.com og det er første gang, jeg har modtaget varer, bestilt uden for EU.

Er ikke blevet krævet for told og afgift i denne omgang, men er alligevel tilbageholdende med at bestille fra ikke EU lande. Da jeg har hørt mange skrækkelige historier om vældig høje beløb lagt oveni prisen, får jeg indre billeder af mig selv sat på gaden med fogedens hjælp, fordi mine ubetænksomme klik på div com. sider, medfører ubetalelige afgifter ;0).

Så er egenlig lidt stolt af at jeg både har købt bøger på et andet sprog end mit modersmål og så meget langt væk fra vores lokale andedam.

Ingen kommentarer: