mandag den 21. marts 2011

Fiberfest og strik.

Som de fleste i Blogland sikkert ved, har der været Fiberfest i Ry denne weekend. En bragende succes som du kan læse mere om her.

Der var flere spændende workshops jeg gerne havde testet, men da jeg have nattevagt på krisecenteret natten til lørdag, var jeg nødsaget til kun at vælge en og det blev til dobbeltstrik og resultatet af anstrengelserne er her, men meget snart skal teknikken bruges til et af de her.

I dag er jeg blevet færdig med en nederdel til Anna, og glæder mig til at prøve den på hende i morgen. Det er igen en teststrik for Elena Nodel, som laver super dejlige børnedesign. Der er meget mere fra hende her.



Jeg har fået noget dejligt håndindfarvet silke herfra og det er blevet til det 3. sjal i 11 i 2011, så ind til videre går det udmærket med at nå målsætningen for denne gruppe på Ravelry.




Resten af aftenen skal der strikkes huer til  Cuba, foreløbigt er det kun blevet til 2, så jeg skulle gerne nå lidt flere inden 1. april.

Ingen kommentarer: