lørdag den 31. august 2013

Og vinderen er / And the winner is

25
Random numbers generated Aug 31 2013 at 17:10:33 by www.psychicscience.org 
Free educational resources for parapsychology and psychical research

-------------------------------------------------------------------------------------------

Så kan jeg endelig udløse spændingen om, hvem der blev den heldige vinder i min første Give- Away.

Finally I can tell you who was the lucky winner of my first Give-Away.

Det er mig en glæde at sige til lykke til Karen, og vil sende dine nye pulsvarmere, når jeg har din adresse. Du kan sende informationerne på min mail susanne@sussesspindehjrne.dk

It is my pleasure to say congratulations to Karen, and I will send your new wrist warmers, when I have your address. You can send the information to my mail susanne@sussesspindehjrne.dk

Til sidst vil jeg gerne takke alle der læste med og kommenterede, det har været SÅ dejligt at få jeres feed back og jeg håber, I har lyst til at være med næste gang jeg inviterer til en lille Give-Away

Finally, I would like to thank everyone, who had read and commented,  it was SO great to get your feedback and I hope you would like to be in, the next time I invite to a little Give-Away.




Ingen kommentarer: