fredag den 7. februar 2014

Ravellenics

I dag starter de olympiske vinterlege og i lighed med sommerens TdF er dette også anledning til at en hel masse fantastiske mennesker på ravelry kaster sig ud i udfordringer a la olympiske dimensioner.

Today  the Winter Olympics starts, and like summer TdF, this also led to a whole lot of amazing people on Ravelry plunges into challenges in Olympic dimensions.

Jeg har ikke været med tidligere, men i år skal det prøves.

I haven`t attended in the past, but this is the  year I will try it out.



Min udfordring er at farve garn og lave opskrift og en færdig model af et design jeg har haft i tankerne et stykke tid, og i anledning af at det er februar måned er farven helt lys pink.

My challenge is to dye yarn and make the pattern and a finished sampel of a design I had in mind for a while, and on the occasion of the month of February the color had to be light pink.


3 kommentarer:

christunte sagde ...

Hold da helt op. Det var da ellers ikke så lidt du skal nå!
Men mon ikke du når det?

Unknown sagde ...

jo, det tror jeg, da det er et hæklet hue,halstørklæde, vante sæt så det er noget hurtigere for mig end strik.

Strikkeheksen sagde ...

Selvfølgelig når du det :-) Og det bliver da flot med sådan en pink!

Hvor er det sjovt med de spindeudfordringer - så lige Lisbeth Salander udfordringen længere nede - en sjov måde at skabe nyt på :-)