torsdag den 4. august 2011

Hvad nu?

Så fik jeg sandelig gennemført årets "Tour de Fleece" og erhvervede retten til at bære den gule bluse, men ikke nok med det; jeg har også været heldig at vinde en præmie: Luksusfibre fra Wildcraft. Jeg skal nok lægge et billede på bloggen, når posten har været her.
Jeg fik spundet hver eneste dag og har nu omsat en del fibre til garn, så det gav jo lige mulighed for at investere i lidt flere fibre. Jeg skulle jo nødigt komme til at mangle. (Lige nu "glemmer" jeg så lige alt om, at jeg har et lager af adskillige fibre i forskellige forarbejdninger, kvaliteter og farvede samt ufarvede, nok til flere år, når jeg er realist)



Jeg har længe været vild med Birthes håndmalede uldhjul i farven "November", og da jeg var så heldig at opdage, at hun have 2 tilbage, blev de hurtigt bestilt. 400gr. jeg glæder mig til at se som færdigt garn.
Medens jeg stadig var i min "trang" til at samle forråd, blev der lige klikket et par gange  på nogle af Wildcrafts fibre.


Så spinningen er sikkret et stykke tid endnu :0).

Efter Touren har det så været strikningen, der igen fik lidt mere opmærksomhed, og jeg har testet endnu en kjole for Heather Dixon, og selv om jeg ligner en "hængt kat", eller også skal jeg bare erkende, at sådan ser jeg altså ud, er det en utrolig lækker kjole strikket i det mest lækre Alpaca fra "Blue Sky Alpaca", som det har været en KÆMPE udfordring at finde en forhandler af, når jeg ikke har lyst til at bestille fra USA med deraf følgende importafgift. Det lykkedes mig at finde denne tyske Web shop, som har mange andre fristelser.

7 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Din kjole er rigtig flot...godt gået at du vandt..tillykke med det.:-))

Unknown sagde ...

Tak skal du have. Det er altid dejligt at vinde en præmie, det er som en gave i utide.

Irene sagde ...

Den kjole er så flot! Hende Heather laver altså nogle anderledes og spændende strikdesigns.

Unknown sagde ...

Irene, jeg kan kun give dig ret, men der skal lidt selvkritik til, for det er også meget ungt en del af det hun laver.

Inges uldprogram sagde ...

Ja, superflot kjole.
Det der Romeldale på min blog, det kommer fra Iowa i USA.

christunte sagde ...

Det er da en rigtig fin kjole! God facon og fine detaljer.
Jeg synes iøvrigt nok, du fortjener dine "spindepræmier" efter det store arbejde....

Unknown sagde ...

Tak skal du have Cristunte. Præmien er jeg rigtig glad for, men den er ikke givet efter fortjeneste, det var "Hr Random" der bestemte, men selvfølgelig jo flere billeder af færdigt garn jo større chance for at blive valgt ;0)