fredag den 12. august 2011

Prisoverrækkelse

Så nåede min præmie Danmark. 100gr. super blødt BFL og silke i de mest fantastiske, varme farver. Gul, grøn, lilla og de særlige farver der kommer, hvor farverne overlapper hinanden. Sammen med fibrene kom der også en sød og personlig lykønskning og hilsen med. Jeg synes, det er fantastisk hvilken omsorg og opmærksomhed der er mellem mennesker, der er i de forskellige netværk, og som måske ikke deler andet end en fælles interesse.
Tænker, at hvis vi fulgte de samme værdier for kommunikation og samvær, som jeg oplever i spinde- og strikkekredse, så fandtes krig og terror ikke.

5 kommentarer:

Lis sagde ...

Sikke smukke farver det uld er i. Glæder mig til at se hvilken tråd du får ud af det.

Nogen kan sikkert lærer noget af sådan en omsorg, så vi må bare lærer fra os. Jeg gør ihvertilfælde det jeg kan, håber jeg.

Kh. Lis

Ulla sagde ...

Skøn præmie og note.

christunte sagde ...

Det ser bare rigtig lækkert ud! Glæder mig til at se, hvad du får lavet af det.

Unknown sagde ...

Tak skal I have. Jeg tænker det skal spindes helt tyndt til et lacegarn, som skal strikkes til noget varmt til hals eller hænder, men lige nu ligger det bare synligt og inspirerer måske til noget helt andet.

Susanne sagde ...

Skøøøøøne farver.

Tror det bliver et rigtig lækkert garn, til noget rigtig lækkert.Og tror det vil gøre sig godt som lace, som du har i tankerne.

Knus Susanne