mandag den 5. marts 2012

En lille spinning up date/ A small spinning up date

Som det ses på det første billede, har jeg en god grund til at være ret uproduktiv for tiden. Som nogle af jer ved, brækkede jeg min finger tilbage i begyndelsen af november, og det har godt nok medført en hel del bøvl. Den var vokset forkert sammen, så jeg ikke har været i stand til at knytte hånden ordentligt, og det har desværre betydet, at det har været umuligt at strikke. Vældig frustrerende har det været, men det har også tvunget mig til at få gang i hæklenålen, hvilket har været en god oplevelse.
Nu har jeg så fået opereret hånden, og håber at alt snart er ved det gamle igen.

As you can see on the first picture, I have a good reason to be fairly unproductive at the moment. As some of you know, I broke my finger back at the beginning of november and it  have caused a lot of hassle. It was grown wrong, so I havn´t been able to fist my hand properly and it has unfortunately meant that it was impossible to knit. Very frustrating, it has been, but it also forced me to get the hook, which has been a good experience.
Now I have a surgery for the hand, and I´m hoping everything soon will be like old days again.


Heldigvis er det stadig muligt at spinde lidt, og den sidste uge er brugt på at spinde disse dejlige fibre, som jeg opdagede ved en "sneak attack" på Etsy. Fibrene er farvet af Brenna fra Three Little Crows og jeg har lavet et ettrådet garn, der skal bruges til dette sjal, når gipsen kommer af.
Der går nok noget længere tid, inden jeg igen kan strikke.

Fortunately I am still possible to spin a bit, and the last week is spent on spinning these lovely fibers as I discovered at a "sneak attack" on Etsy. The fibers are colored by Brenna from Three Little Crows and I've made a singel yarn to be used for this Shawl when the plaster bandage comes off.

There will probably be some longer time before I can knit again.

Ingen kommentarer: