onsdag den 13. juli 2011

Touren fortsætter.

Så er det røde sokkegarn blevet færdigt. Desværre er ulden stadig lidt hård og ru, men så må det i stedet blive ragsokker. Jeg har blandet 2/3 rødt og 1/3 gult farvepulver og har fået en fin koralrød farve, så den farvekombination skal bruges igen.
Selv om bloggen har været lidt stille de sidste dage, har jeg troligt spundet på alle etaper, dog afbrudt af nogle af de tilskikkelser livet også byder på.

De regnbuefarvede fibre er også blevet til færdigt garn, men da det er de samme fibre som det røde, skal det nok væves til et tæppe.

Farvekombinationerne er fine, så nu skal der regnbuefarves nogle af mine mange merinofibre, så jeg også kan få et farvemættet, blødt garn.


Der er også sket en hel del på håndtenen og nu er jeg rimelig sikker både når der spindes og tvindes og lige om lidt har jeg et dejligt bundt to-trådet tyndt, tyndt lacegarn.

Ingen kommentarer: