søndag den 16. juni 2013

Endnu et krokodile sjal / one more crocodile shawl

Da tiden har været fyldt med en del uudsættelige opgaver, er jeg også lidt sent ude med Maj måneds sjal, men her er det.

When the time has been filled with some urgent tasks, I am also a little late with May's shawl, but here it is.

Mønsteret kan købes her, godt nok på engelsk, men hvis I søger på "Havfruesjalet" skulle der komme nogle hits til opskrifter der er meget lig dette.

You can buy the pattern here

Garnet er Kauni i farven EA.

The yarn is This in the color called EA.

Selv om jeg har haft travlt er der både nyt garn på rokken, nye strømper på pindene og jeg er lige ved at være færdig med en hæklet sommerkjole, så jeg vil snart være klar til igen at poste lidt nyt.

Although I've been busy, there are both new yarn on the spinning wheel, new socks on the needles and I'm just about to finish a crocheted summer dress, so I will soon be ready again to post some news.

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Altså - jeg har da den opskrift liggende et eller andet sted, men den er blevet fuldstændig glemt. Sikke nogle fine sommerfarver, du har valgt til dit :-)